Conference "Platform Liability: A Law & Economics Approach"

Conferencias | 05.04.2024

CONFERENCIA RETAIL ABIERTO

Platform liability: a law & economics approach" llega el próximo 22 de abril de la mano de Ignacio Fernández Chacón, Clara Gago Simarro, de nuestra Universidad de Oviedo, Fernando Gómez Pomar, de la Universidad Pompeu Fabra y Alessandro De Chiara, de la Universidad de Barcelona.

El orden del día será el siguiente:

• Ignacio Fernández Chacón y Ester Manna presentando la jornada.
  • Kathryn E. Spier, profesora de Derecho, Domenico De Sole, de la Law School de la Universidad de Harvard. "Foundations for Platform Liability".
  • Alessandro De Chiara, profesor de la Universidad de Barcelona, discutidor.

22 de abril de 2024

16:30 UTC+1 (hora española) - 09:30 a. m. (CST)

Se impartirá en su totalidad en inglés a través de la plataforma Microsoft Teams. El enlace a este seminario se enviará exclusivamente a los usuarios registrados en el formulario de inscripción disponible siguiendo el siguiente enlace: https://buff.ly/3P7yfVL

Contáctanos: ichacon@uniovi.es

(eng)

OPEN RETAIL CONFERENCE

"Platform liability: a law & economics approach" is coming on April 22nd, featuring Ignacio Fernández Chacón, Clara Gago Simarro from our University of Oviedo, Fernando Gómez Pomar from Pompeu Fabra University, and Alessandro De Chiara from the University of Barcelona.

The agenda will be as follows:

• Ignacio Fernández Chacón and Ester Manna introducing the session.
  • Kathryn E. Spier, Professor of Law, Domenico De Sole, from Harvard Law School. "Foundations for Platform Liability".
  • Alessandro De Chiara, Professor from the University of Barcelona, as discussant.

April 22, 2024

16:30 UTC+1 (Spanish time) - 09:30 a. m. (CST)

The entire conference will be conducted in English via the Microsoft Teams platform. The link to this seminar will be exclusively sent to registered users through the registration form available at the following link: https://buff.ly/3P7yfVL

Contact us: ichacon@uniovi.es